Ljubljana, 10. novembra - Ob mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk, rožnatem oktobru, so pri podjetjih Lidl Slovenija, Žito, Hofer in Telekom Slovenija s prodajo določenih izdelkov zbrali skupaj 23.152 evrov, ki so jih predali Združenju Europa Donna Slovenija, so sporočili iz podjetij.

V Lidlu Slovenija in Žitu so s prodajo dobrodelnega Kruha roza oktober, ki je bil v okviru pekovske premiere meseca tekom rožnatega oktobra naprodaj v vseh njihovih trgovinah, zbrali 5000 evrov za združenje.

Donacija je namenjena njihovemu programu Roza, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil. Podjetji sta namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program. Predajo donacije so zaradi trenutnih razmer izvedli prek spleta.

Tudi v podjetju Hofer so ob rožnatem oktobru znova opominjali na pomembnost preventive. Tudi tokrat so s prodajo t. i. dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev za združenje zbrali 8152 evrov. V petih letih so boju proti raku dojk namenili že več kot 35.000 evrov, so navedli v podjetju.

Iz Združenja Europa Donna pa so sporočili, da se zahvaljujejo kupcem mobitelov Pink Ribbon, saj so z nakupom prispevali k nadaljnjemu boju proti raku dojk. Telekom Slovenije je namreč skupaj s Samsungom tudi letos podprl rožnati oktober s prodajo dveh rožnatih mobitelov. Ob zaključku oktobrske akcije Modri Fon so združenju od prodanih mobitelov predali donacijo v višini 10.000 evrov.